Martin Potůček

  • Zvětšit velikost písma
  • Výchozí velikost písma
  • Zmenšit velikost písma
Home Publikace Knihy Politika a politický marketing

Politika a politický marketing

Intelektuál ve veřejném prostoru

Politika a politický marketing

Bohumít Štědroň, Martin Potůček, Vladimír Prorok,
Jakub Landovský a kol.
Praha, C.H. Beck, 2013
ISBN 978-80-7400-448-3

Politická věda a politický vývoj jsou relativně mladé disciplíny a jejich současná podoba navazuje na rozvoj přírodních a technických věd v kontextu dynamických společenských změn vyvolaných technologickými inovacemi. Publikace pokrývá řadu oblastí, ke kterým patří souvislosti mezi politikou, politologií, politickým marketingem a lobbingem. Případové studie se týkají parlamentních voleb v roce 2010, senátorských voleb v roce 2012 a přímé volby prezidenta v roce 2013.

Martin Potůček : Případová studie 3 Senátní volby ve volebním obvodu 23 v roce 2012 v ČR (str. 163-176)